BIP centralny
Wrota  >  Biuletyn Inf. Publicznej  >  Gminy  >  Urząd Gminy Mielec  >  Obsługa osób niesłyszących

OBSŁUGA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH

Informację udostępniono: 07.05.2012 18:25


Realizując postanowienia ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) Urząd Gminy Mielec informuje, że osoby niesłyszące i mające trudności w komunikowaniu się mogą umówić się na spotkanie w celu załatwienia sprawy z pracownikiem urzędu posługującym się językiem migowym.

Osoba zainteresowana załatwieniem sprawy urzędowej i chcąca skorzystać z tej formy załatwienia sprawy może wybrać jedną z form kontaktu z Urzędem Gminy Mielec:
- e-mail pod adres: sekretariat@ug.mielec.pl
- faks pod numer: (17)7730591
- telefon pod numer: (17)7730590, za pośrednictwem osoby przybranej (tj. osoby, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę zainteresowaną w celu ułatwienia porozumienia i udzielenia pomocy) i dokonać zgłoszenia w celu rezerwacji wizyty lub osobiście przyjść do siedziby Urzędu i umówić się na spotkanie w godzinach pracy urzędu.


 
Liczba wyświetleń | 141325
  wersja do druku    |      rejestr zmian   |     Poleć stronę  


Wprowadził(a):
Łukasz Rzeszutek
tel.: 17 7745647
e-mail: informatyk@ug.mielec.pl

Zatwierdził(a):
Łukasz Rzeszutek

Kontakt   •    Mapa portalu   •    Co to są Wrota Podkarpackie?

Copyright © 2006 Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Realizacja COMARCH